333TRAVEL geeft laagste prijsgarantie voor rondreizen Azië

Vandaag realiseert reisorganisatie 333TRAVEL een doorbraak in de Nederlandse reismarkt met de lancering van de GELD TERUG GARANTIE. Reizigers die in februari een rondreis of strandvakantie met vlucht boeken bij de  Individuele reisspecialist naar Azië, krijgen het prijsverschil vergoed wanneer dezelfde reis nadien goedkoper kan worden aangeboden.

Vandaag realiseert reisorganisatie 333TRAVEL een doorbraak in de Nederlandse reismarkt met de lancering van de GELD TERUG GARANTIE. Reizigers die in februari een rondreis of strandvakantie met vlucht boeken bij de  Individuele reisspecialist naar Azië, krijgen het prijsverschil vergoed wanneer dezelfde reis nadien goedkoper kan worden aangeboden.

Met de introductie van deze laagste prijsgarantie toont 333TRAVEL zich een ware pionier op de reismarkt. Een dergelijke garantie werd door Nederlandse reisorganisaties niet eerder aangeboden.

Frangken Tuhumena, directeur van 333TRAVEL, licht toe: “Onze klanten willen zekerheid in deze tijden, zij zoeken net als wij naar de beste deals. Wij merken dat veel klanten graag willen boeken, maar toch nog even wachten in de hoop dat de prijzen binnenkort zullen zakken. Met de introductie van onze unieke garantie maken wij aan die onzekerheid een eind. Wachten met boeken hoeft niet meer.”

Een voorbeeld. Een reiziger boekt in februari voor 1.500 euro per persoon een rondreis door Thailand inclusief vluchten met vertrekdatum 20 september. Door prijsverlagingen is 333TRAVEL twee maanden later in staat exact dezelfde reis voor 1.400 euro aan te bieden. In dit geval geldt de GELD TERUG GARANTIE: de reiziger meldt het prijsverschil en ontvangt binnen zeven dagen 100 euro per persoon retour.

Reizigers kunnen zich inschrijven, via 333TRAVEL.nl,  voor de nieuwsbrief van 333TRAVEL om van alle (prijs)veranderingen op de hoogte te blijven. Behalve deze laagste prijsgarantie profiteren klanten van de Azië-specialist tevens van de 100% prijsgarantie: eventuele naheffingen op brandstoftoeslagen van luchtvaartmaatschappijen worden aan reizigers die de volledige reissom binnen twee weken na het boeken betalen, niet doorberekend.