D-reizen

We gaan ver

D-reizen

Met bijna 180 vakantiewinkels is D-Reizen een van de grootste en bekendste reisbureaus van Nederland. in 2007 boekten meer dan een miljoen mensen hun vakantie bij D-reizen.

Naast losse vliegtickets, zon- en wintersportvakanties, stedentrips en kampeerreizen kun je bij D-Reizen ook terecht voor complete rondreizen aan naar diverse bestemmingen. 

Daarbij hanteren ze voordelige prijzen en  doen ze een prijscheck bij andere reisburaus zodat u bij D-Reizen nooit te veel betaald voor uw rondreis.

Geen reizen beschikbaar

Helaas zijn er (momenteel) geen reizen meer beschikbaar van D-reizen.

Accommodatie
6.9
Vervoer
6.9
Reisleiding
6.5
Prijs / Kwaliteit
6.6
Algemeen
6.2
D-reizen is aangesloten bij:
ANVR Calamiteitenfonds SGR

Beoordelingen van D-reizen

Wat zijn de ervaringen van andere reizigers met D-reizen?
3,6

Zeer slechte ervaring met D-reizen – nooit meer!

Egypte
Familiereis met D-reizen
05-11-2025

Ik ben een vaste klant van D-reizen en tot nu toe ging alles redelijk goed. Maar mijn laatste reis naar Egypte (hotel Titanic Palace) was een ramp door de slechte organisatie van D-reizen.
Wij kwamen om middernacht aan bij het hotel en kregen te horen dat onze boeking nep was. Ik belde direct de D-reizen hotline, waar ze bevestigden dat de boeking wél bestond, maar het hotel weigerde ons in te checken. D-reizen stelde voor om zelf een kamer te boeken en beloofde later de kosten terug te betalen. Het hotel had geen kamers meer en zette ons letterlijk op straat – midden in de nacht, met een kind!
We moesten lopend naar een ander hotel, waar alleen luxe kamers beschikbaar waren. We betaalden een fortuin en konden pas om 05:00 uur inchecken. Vanaf 08:00 uur belden we opnieuw naar D-reizen: “Wat nu?” Het antwoord: “Wacht, we lossen het op.” Om 11:45 moesten we alweer uitchecken. Ik vroeg of ik de kamer kon verlengen, omdat D-reizen nog steeds niets had geregeld. Antwoord: “Ja.” Dus verlengd en opnieuw betaald.
Pas rond 14:00 kwam de touroperator en bracht ons naar Titanic Palace. De kosten voor de eerste nacht kregen we contant terug, maar de verlenging (betaald met kaart) zou teruggestort worden. We hebben meerdere keren gemaild, kregen steeds hetzelfde antwoord: “Het duurt 5-10 werkdagen.” Nu zijn alle termijnen voorbij, de bank heeft niets ontvangen, en D-reizen reageert al 2 dagen niet meer.
Dit is schandalig! Een bedrijf dat klanten ’s nachts met een kind op straat laat staan en vervolgens niet eens de beloofde terugbetaling doet, verdient geen vertrouwen. Ik raad D-reizen absoluut NIET aan.

Dmitri
Gereisd met gezin
3,0

Oplichters

Egypte
Fly-drive met D-reizen
31-10-2025

De oplichters van D Reizen verkopen van alles in een pakket maar zodra er verantwoordelijkheid genomen moet worden geven ze niet thuis.
Er is parkeergelegenheid in de pakketreis geboekt, toen dit bij aankomst niet geregeld was most ik het zelf oplossen. De kosten die ik had gemaakt ben ik kwijt en een viervoud aan kosten om op het laatse moment alsnog wat regelen mag ik ook nemen.
Ze geven aan dat ze niet verantwoordelijk zijn want ze besteden het uit (onzin, ik boek een pakketreis), ze geven daarna aan dat ik een smsje heb gehad met de nieuwe gegevens (onzin, dit is nooit gebeurd en volgens mij mogen ze ook niet zomaar persoonsgegevens delen.
Al met al word dit een lastig en langdurig verhaal en ik boek nooit meer iets bij D reizen of Prijsvrij (zelfde bedrijf, andere naam)

Peter
Gereisd met partner
4,5

Wat is D Reizen een bedroevende organisatie

Spanje
Familiereis met D-reizen
13-10-2025

Wat is D Reizen een bedroevende organisatie, boeken mag en betalen ook graag zsm.
Echter verdere service hoef je niet te verwachten.
Wilden na het boeken eea aanpassen, geen contact te krijgen, pas na review wel contact.
Tijdens de vakantie ging er iets behoorlijk mis inzake boeking, D Reizen wel kunnen bereiken op een noodnummer.
Dat was het dan ook, want in oplossingen denken kennen ze niet.
Mail gestuurd hierover, geen enkele reactie.
Op nieuw gestuurd, blijft angstvallig stil.
Dan maar bellen om te kijken of er wat met de mail gedaan is.
Krijg een chatbot aan de lijn wat te knullig is voor woorden, wordt door verbonden naar een medewerker.
U raad het al, je staat voor altijd in de wacht want niemand neemt op.
Noodnummer maar gebeld, wel iemand aan de lijn.
Kan mij echter niet helpen en verwijst mij weer naar het standaard nummer.
Wat een trieste organisatie is D Reizen toch, wel incasseren maar dan is de service ook voorbij.
Advies, zou echt kijken bij een andere reisbureau.

B Wisselink
Gereisd met partner
5,0

Je hebt niks aan D-reizen

Mauritius
Familiereis met D-reizen
11-10-2025

We hadden een pakketreis incluaief transfer geboekt. De vlucht werd geannuleerd en toen moesten we zelf alles regelen. Het hotel op bellen om te zeggen dat we een dag later aan komen en de vlucht een dag later omboeken zodat we genoeg tijd hebben op Mauritius. Ze hadden de transfer niet omgeboekt waardoor we een taxi moesten nemen. Ze nemen geen verantwoordelijkheid en moeten de vergoeding via de reisverzekering regelen.

Martine
Gereisd met partner
5,0

D reizen lost niks op

Turkije
Familiereis met D-reizen
25-09-2025

slechtste service ooit
Vanaf 17 juli tot 31 juli verbleef ik in aska lara via een pakket reis van dreizen.
Dag 1 dat ik daar kwam kreeg ik een mooie kamer met balkon maar we verbleven daar met ze vieren en er stond een stretchbed
wat d reizen al niet heeft aangegeven op hun website maar goed de ijzeren veringen van het stretchbed was goed te voelen in nek en rug.
Ik ben direct naar de guest relations gegaan en ze loste het op om een extra deken op de stretcher te leggen voor meer confort.
ik heb ze direct gezegd dat het niet goed was toen stuurde ze de housekeeping weer met nog een deken en nog steeds was het niet goed.
Ik moest wachten tot de volgende dag dan zou ik een ander bed krijgen.
De volgende dag kreeg ik weer een stretcher met het zelfde probleem.
OOk daar gaf ik aan niet oke mee te zijn.
Ik moest weer wachten tot de volgende dag.
Ze gingen mij de volgende dag een andere kamer aanbieden in het 4 sterren anex gebouw waar de airco niet werkte en het stonk er naar riool.
Ik heb de kamer ook niet geacepteerd ik heb namelijk betaald voor 5 sterren,
Toen kreeg ik in het hoofdgebouw een andere kleinere kamer die ik heb geacepteerd en moest ik al mijn koffers weer in en uitpakken.
Tot mijn grote ergenis kwamen wij in de kamer aan en stond er weer een zelfde stretcher ook met de vering goed te voelen en ze loste het op door er nog een extra matras op te leggen van een andere stretcher die net zo erg was maar ik was het zat om weer naar de guest relations te gaan ik was al 3 of 4 dagen verder.
Slecht tot amper geslapen en overal pijn aan mijn lichaam.
Dat is voor mij geen zorgeloze 5 sterren vakantie.
Ik heb toen dreizen gebeld en hun gaven aan dat ik fotos moest maken en dat ze naar een oplossing gingen kijken.
Dat heb ik gedaan en ik heb overal bewijs van.
Echter heb ik niks meer van d reizen gehoord en moest ik na mijn vakantie hier achter aan.
Nu gister na heel veel telefoontjes en mailtjes in de afgelopen maanden eindelijk een reactie.

Volgens het hotel heb ik een strand cabana gratis gekregen voor een dag (wat echt niet waar is ik heb de pin betaling daarvan nog) en was ik daarna tevreden en klacht opgelost.
Dit is absoluut niet waar.
Ze hebben uit mijn naam een review geschreven die ik zelf 1000% zeker niet heb geschreven en geplaatst.
Mijn klacht is niet opgelost niet door dreizen en ook niet door aska lara resort.
Ik wil iedereen waarschuwen ga daar niet heen ze maken eigen revieuws en liegen.
Het personeel waaronder hesam en gul waren super aardig en lief aan hun heeft het niet gelegen maar het management liegt en bedriegt

En dreizen heeft mijn klacht niet serieus genomen en tot op heden niet geholpen en niet opgelost

Chalana Gosens
Gereisd met gezin
Alle ervaringen met D-reizen